maandag 14 april 2014

Toastje vrolijk


Achter glas ziet het weer er buiten erg mooi uit, dus wilde vanmiddag lekker tuinen. Er is om deze tijd immers genoeg  te doen.

Eenmaal buiten viel het me vies tegen.
Hier in de kop van Noord Holland staat een harde wind en die is nog koud ook.
Zeer onaangenaam en na een tijdje besluit ik dan ook om weer naar binnen te gaan ...( ik tuinier wel voor 't grootste gedeelte voor mijn plezier)
En binnen is tenslotte ook nog genoeg te doen.
Maar ik ben een beetje van' t programma af en weet niet hoe te beginnen, dus loop ik maar wat te lummelen.
Toch de tuin weer in maar nu om wat bloemetjes te plukken en besluit om deze door wat roomkaas te roeren en zo ontstaat er een vrolijk toastje.
Kopje thee erbij van munt ook uit eigen tuin.

Nog even het receptje hier opschrijven en dan verder met de studie, welke door het tuinen, veel kunst en blog bijhouden beetje op de achtergrond is geraakt.
Achter glas in de zon met zo'n vrolijk toastje en kopje thee moet het toch goed te doen zijn!

Recept:
Wat bloemetjes uit de tuin: rucola, speenkruid, borage, hondsdraf, peultje
Roer dit door een beetje roomkaas, geitenkaas of crème fraîche  en voila!

1 opmerking:

  1. Leuk vrolijk toostje! En ook makkelijk. Goed idee voor een verjaardag om met weinig werk goeie ogen te scoren!

    BeantwoordenVerwijderen